перейти до теорії |
Кажуть, що запахи пов'язані з підсвідомістю сильніше за інші сприйняття органів чуття. Можливо, це є причиною того, що ніс частіше за інші органи реагує Спеціальною Біологічною Програмою – СБП - "хворобою".
Носова порожнина пов'язана вузькими каналами з чотирма бічними пазухами, які наповнені повітрям: верхньощелепними, лобовою, клиноподібною пазухами та ґратчастим лабіринтом. Вони вистелені ентодермальною слизовою оболонкою кишківника та поверх неї ектодермальним плоским епітелієм.
Останні два роки я живу у селі з котами та собаками та постійно спостерігаю за їх поведінкою, звичками, пристосуванням. І що у них найголовніше з органів-сенсорів? Правильно: слух та нюх. І коти, і собаки завжди все нюхають. Когось зустріли - обнюхали. Щось зустріли на землі - обнюхали. Хтось прийшов у гості новий - обнюхали.
Хоч ми і не звірі, але в нас нюх так само важливий. І саме через цю важливість він у нас і "страждає", тобто включається в конфлікт, дуже часто.
А де нам може щось "смердіти":
на роботі, дома, в країні, серед сусідів чи друзів тощо.
Учні гімназії страждають від навантаження перед різдвяними
канікулами. Багато з них погано написали контрольну роботу з математики. На канікулах половина класу хворіє. = Конфлікт сморід: «Набридла математика, я її "на дух не переношу"!»
У мене це був побутовий пил і шерсть тварин, тому що мені з ранніх років доводилося самостійно прибирати через них квартиру. Тварин я не любив, бо від них завжди та скрізь багато вовни, бруду, смороду. А пилюка тому, що її постійно треба було витирати з поверхонь, а для мене, дитини, це було дуже трудомістко, неприємно, незрозуміло, регулярно.
Хтось не курить, але змушений перебуває серед людей, що палять.
Хтось стає жертвою мобінгу (травлення на роботі) і не може більше виносити своїх колег.
Учні дізнаються наприкінці навчального року, що у наступному році буде нова вчителька. = Конфлікт чуття: неможливість дізнатися, що чекає на них у майбутньому.
Учні гімназії страждають від навантаження перед різдвяними
канікулами. Багато з них погано написали контрольну роботу з математики. На канікулах половина класу хворіє. = Конфлікт сморід: «Набридла математика, я її "на дух не переношу"!»
Розпад клітин (виразка) плоского епітелію та слизової оболонки в порожнині носа або бічних пазухах. Чим довше триває конфлікт, тим глибші дефекти субстанції. Сухість слизової, можливі сухі скоринки.
Біологічний сенс "хвороби"
Кожна програма (хвороба) має свій біологічний сенс для людини.
В такому випадку це розширення повітряних шляхів, щоб краще "вчути" щось.
Відновлення, набряк та звуження порожнини носа або бічних пазух, звуки при диханні. Сверблячка, можливі кровотечі, нежить. Посилення з допомогою «синдрому». Синдром - це конфлікт нирок (сильний стрес, біженство).
Має сенс звернути увагу на початок появи симптомів (період, рік, пори року), в окремих випадках і на добу, коли проявляється симптом (наприклад нежить). День чи ніч, ранок чи вечір. Вдома чи на роботі, у відпустці чи на дачі. Залежно від цього можна визначити, що саме запускає конфлікт (СБП) та на якій стадії перебуватиме людина: стадія конфлікту або стадія вирішення (одужання).
Варто звернути й на це увагу. Дуже часто вона відіграє роль, тобто ліво/право: де більше болить, з якого боку запалення, пухлина, проблема. При цьому важливо розуміти людину: правша чи шульга. Це можна визначити у розмові чи за допомогою простих тестів. Ліва сторона це найчастіше ставитися до "жіночої лінії" або "молодшого за рангом". Права сторона відповідно до "чоловічої лінії" та "старшого за званням".
Також є біологічний сенс локалізації проблеми спереду чи ззаду. Наприклад, почервоніння або висип на шкірі: груди або спина/гомілка або ікра/лоб або потилиця.